Wednesday, April 16, 2014

KELEBIHAN PUBLIC GOLD


Dengan kelebihan seperti yang tertera di imej di atas, tentunya lebih menguntungkan pelanggan di samping faktor kebolehpercayaan terhadap syarikat pengeluar emas Public Gold.

Harga emas dan perak Public Gold lebih murah kerana syarikat sentiasa mengemaskini harga emas dan perak setiap masa (sekitar 20 minit sekali kecuali Sabtu & Ahad) menurut pergerakan harga emas & perak dunia. Justeru, jika harga pasaran dunia turun, harga emas dan perak Public Gold juga diturunkan dan begitu juga sekiranya berlaku kenaikan harga di pasaran dunia.

Perbezaan harga belian dan jualan pula amat rendah. Istilah perbezaan harga ini juga digelar "spread". Lebih kecil "spread" lebih besar dan lebih cepat keuntungannya. Pelabur bijak haruslah memahami berkenaan "spread" terlebih dahulu.

Sistem Penempahan Atas Talian (Online) 24 jam amat memudahkan pelanggan berdaftar untuk membuat tempahan belian pada bila-bila masa sahaja dan di mana-mana, asal sahaja ada sambungan internet. Tempahan untuk jual balik (sell back) emas atau perak kepada Public Gold pun boleh dibuat secara atas talian. Memang mudah. Untuk mendaftar, bolehlah klik referral link ini https://publicgold.com.my/referral/PG008436/22471 dan lengkapkan borang yang disediakan di web tersebut. Lepas mendaftar, anda sudah boleh membuat tempahan. Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan, terus hubungi saya.

Jom bijak emas bersama Buletin Emas!

Wan M. Shukri
PG8436
Tel: 014-220 7892


No comments:

Post a Comment